S O L

Hejsan
Tack Gud att det är varmt ute. Resten av klassen kör femton. Men jag känner inte för att vara med.. 
Så jag sitter och typ bara kollar igenom samma flöde, om och om igen typ. Helt ärligt. Så känner jag mej rätt så ensam. Som om jag inte är någon. Som ingen bryr sej om mej. Som om alla bara utnyttjar mej. Vilket jag vet är lite sant. En tjej gör det. Hon kommer till mej när hon och hennes kompisar har bråkat. 
Nu sitter jag iallafall ensam. Min kompisar har dissat mej för en kille och jag sitter här. Gråtfärdig. Så ser en vanlig skoldag ut för mej. 
Nu hör jag mitt namn. Nån undrar vart jag är samtidigt som nån säger "seriöst?!"
Dom tycker antagligen jag är en drama queen. Och världens töntigaste. Ni anar inte hur mycket jag längtar till skolbytet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0