vad ska jag göra i sommar?

hej på er!
så idag tänkte skriva om vad jag ska göra i sommar.vad ska ni göra? kommentera!
 
så först och främst. gymnasik läger. 
jag ska alltså gå på nikes gymnastik läger, vilken ska bli kul! jag kommer alltså inte kunna blogga så mycket, eftersom att jag gör likadana saker varje dag, haha. 
efter gymanstiken drar jag till england (woop woop) 
vi ska ta tåget denna gång, det ska bli spännande, har aldrig åkt tåg så långt! vi kommer bo i en lägenhet som mammas pojkväns mamma har :D
sen, kommer vi att hyra två hästar. dom heter pricken och gayster. Pricken är en maxad B  och gayster en islandshäst. 
efter allt detdär, har jag inga planer. ska väll vara mycket med kompisar, äta glass och bada. 
iallafall, är väldigt trött nu. 
godnatt
kram, mathilda
johanna
2015-06-20 @ 00:39:46

jag ska bada bada bada bada!!!!!!!!

Svar: haha oj johanna, du var snabb på att läsa inlägget! iallafall, ha så roligt när du badar <3
mathilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0