så många känslor..

hej 
idag vet jag inte vart jag ska börja. har bara så många tankar. åherregud.
det är svårt, för jag vet inte vem jag är längre. jag känner inte igen mej själv. jag har förendrats såå mycket. 
jag försöker vara nån jag inte är. det är sjukt. 
jag försöker vara dendär tjejen som ALLTID är glad och possitiv. jag vill vara den snälla. men så lätt är det inte. 
usch. vad ska jag göra.
jag vet inte hur man är säg själv. det är weird, ellerhur? 
att göra allt man kan för att få vara den omtyckta, även fast jag vet att alla inte alltid kommer gilla än. alltså seriöst. det är sjuuukt. 
när jag är med vissa människor förendas jag helt. jag kan bli en bitch, eller en liten gullig tjej som garvar åt allt. det är det som är sååå konstigt. jag vill inte vara sån. jag vill kunna vara mej själv.
jag antar att det handar om att jag är så osäker i mej själv. inte att jag vill vara någon .jag menar. jag har inga problem med att inte vara i centrum hela tiden. 
 
jag borde inte hålla på och ändra på mej bara för att alla ska gilla mej. jag vet! det bara blir så.. 
jag har underbara kompisar och en underbar familj. och dom älskar mej ju för den jag är. så varför ska jag då ändra på mej ? 
jag fattar ingenting....
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0