infoo ♥


hej hörni 
som ni kanske har märkt så försvann jag från bloggen ett tag. 
när jag loggade in såg jag på statestiken hur många det var som fortsatt att kolla om jag hade bloggat och efter ett par dagar gett upp, gulle ni , tack för att ni är ni 
ni har även kommenterat att jag måste bli mer social på bloggen och haha förlåt hörni, det ska bli bättre från idag!
jag har faktiskt suttit ner och fixat med mina kameror så att jag ska kunna ta kort och göra videos!
 
ja, jag ska då avrunda på videofy då jag känner att jag vill gå ett steg längre inom film och redigering, då det har blivit ett så stort intresse för mej. min lärare tycker faktiskt att jag ska gå nån film linje, för att jag tycker att det är så kul. 
så jag har helt enkelt skapat en youtube kanal. eller alltså, den är gammal, det finns faktiskt en jätte gammal video på den kanalen. men nu ska jag göra lite fler videos, så får vi väll se vad det leder till, haha.
det var allt jag hade,
ha det jätte bra!
kram, mathilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0