6A

(detta inlägg kommer vara till min förra klass, så alla vet)
jag har haft så svårt att sova på sistånde. jag tänker på er heela tin.
jag kan inte fatta att vi aldrig kommer sitta i samma klassrum tillsammans. klaga på värmen/klyan,kommentera att lärarens sträck är snett (katiga snorungar kunde vi va ibland, haha) eller prata med nån komps som var på andra sidan av klassrummet. kommer sakna allt sånt. haha juste, om man var en riktig badass la man sakerna i sin låda INNAN karin sagt till. 
 
 jag kommer ihåg första mötet i nollan. vi satt med tända ljus i klassrummet. när läraren tänt tak lampan och släckt ljusen skulle vi alltid doppa våra små skithänder så vi fick stearin på fingertoppen. goda tider.
vi höll fotfarande på att lära känna varandra,så det finns inte mycket att säga.
 
vi hoppar fram ett par år i tiden. vissa gick, andra kom. sen kom ju dendära branden. haha. 
vi fick gå på elsa brännström. vi älskade det. trotts att det fanns flyttkartonger överallt. vi fick åka till simhallen en gång i veckan och vi kunde ju inte jobba så mycket ändå. 
det var så kul. 
på elsa hände något som förendrade klassen. vi kom varandra mycket närmare och vi kom bättre överens. 
vi blev som ett gäng.
vi fick paus från skolan. och sen började vi igen. (nähä?)

i sexan förendrades jag mycket. jag mycket på dåligt humör, och ledsen. det vill jag ursäkta för. jag älskar er och det vet ni. menade inget mot er när jag var så arg och ledsen. jag hade en tuff period och därför blev det som det blev som det blev. 
synd.
 
men vi har haft många fina stunder tillsammans.
jag vet att jag kan ha bettet mej väldigt katigt, och varit väldigt uppkäftig. det kan jag bara ursäkta för alltså. SORrY MY LOVIES <333
men annars tycker jag att vi har skött oss hyfsat.. jag menar vi var ju lite som vi var.. men jaja. vi har varit grymma alla 7 år. 
 
nu vill jag önska mina favoriter ett stort lycka till på er nya skola. ni ska veta att ni verkligen fått mej att kämpa på. jag älskar er något enormt och kommer sakna er otroligt äckel mycket. 
 
JAG LOVAR ATT SKRIKA ERA NAMN PÅ MINA KONSÄRER I FRAMTIDEN!!!!!!! <3333
massor kramar till er friendos. 
mathilda.
 
Anonym
2015-08-08 @ 02:20:45

Hej

Emma🐴
2015-10-05 @ 06:26:09

Åh finaste Mathilda, saknar klassen något så otroligt oxå. Men det är självklart att jag kommer på dina konserter när du blir känd och stor❤️🎉🙈 Hoppas vi ses igen🙏🏼😔😘 Saknar dig något enormt❤️😘😔




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0