LOOKBOOK I MOBILEN!



Hej!
Så jag har jätte ofta problem med att hitta outfits inför skolan , men jag har kommit på en lösning amigos. 
På dom flesta telefonerna kan man ju ha album , i kamera rullen då. Aa ni fattar. 

Så jag parade ihop massor med olika outfits och tog kort på dom. 
Här kommer lite av outfitserna:

Tröja : hm
Byxor : hm




Tröja: nångonstans i England
Byxor: hm

J
Tröja: hm 
Byxor: hm
Så imorgon ska jag och Ida ( ni vet min bästa kompis ) gå på stan. 
Och då kanske jag ska köpa nya kläder. Och då blir det haul! 
Måste gå och lägga mej typ nu , ska upp nio imorn , haha. 


Gonatt ❤️

Anonym
2015-08-10 @ 23:32:03

Haha prinsessa va? Haha asså

Svar: Alltid ju
mathilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0