Grym dag!

Idag var jag och Ida på stan. Och då träffade vi M, V, Och J  på stan , så vi gick tillsammans. Ida skulle iväg vid typ 14.30 , så efter det gick jag och dom andra runt. Jag hade jätte kul med dom , och det var kul att träffa alla igen efter ett sommarlov.
Alla såg likadana ut typ dock haha. Jag minns när man var liten och träffade sina kompisar efter ett sommarlov. Alla hade blivit jätte långa och stora. Vissa hade lärt sej att knyta skorna kommer jag ihåg oxå. 
Iallafall , haha. Imorgon ska jag iväg till ett badställe och bada med V och M, det ska bli jääätte roligt. 
Kort, har jag haft en grym rolig dag. 
Jag köpte även en skolväska fast den får ni se i min whats in My Schoolbag sen. Men kan säga att väskan är från hm. Mer säger jag inte , så get exciteeed! 
Godnatt!

På honeycomb , livet





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

åsikter åsikter åsikter

RSS 2.0